منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه با "مایک پَسِنییر" مربی باشگاه مایک

در آغاز مصاحبه،مایک پسنییر کمی راجع به آلیستر اُوریم صحبت کرد.

مایک پَسنییر: دو ماهی می شود که سرمربی کمپ آلیستر شدم و این برایم جذاب است.من در میامی تمرین می دهم که بسیار زیباست و همچنین در آمستردام که بسیار خوب است.آلیستر با خیزش دوباره اش در حال پیشرفت است.

سوال:آلیستر هنوز عضوی از باشگاه بلکزیلیَن است یا به باشگاه مایک پیوسته؟

مایک پَسنییر:بله،او هنوز عضو بلکزیلییَن است.او با مدیر بلکزیلییَن (گِلِن روبینسون) قرارداد دارد.او در ایالات متحده زندگی می کند و در بلکزیلییَن تمرین می کند.اما زمانی که من آنجا هستم به طور جداگانه و در اتاقی جدا از سایر مربیان و فایترها با آلیستر تمرین می کنم.چون من عادت دارم فریاد بزنم و دوست ندارم سایر اعضای باشگاه را دستپاچه کنم و در کار سایر مربیان دخالت کنم.ما شب تمرین می کنیم زمانی که سایرین از باشگاه بیرون رفتند!اما در باشگاه خودم قضیه فرق می کند و من هر کاری دلم بخواهد انجام می دهم.چون باشگاه خودم است (با خنده).

سوال:در حال حاضر معاهدۀ رسمی بین دو باشگاه بلکزیلییَن و باشگاه مایک وجود دارد؟

مایک پَسنییر:زمانی که من در میامی بودم برخی مشکلات را در بعضی فایترها دیدم و به "گِلِن" گفتم که اگر اینجا باشگاه من بود من برای رفع مشکلات مثلاً این کار را انجام می دادم.شما می دانید در باشگاه بلکزیلییَن افراد دیگر نیز هستند که با دنیس کراویل تمرین می کنند.فایترهایی مثل ریکو وِرهووِِن و روبین فان روسمالِن.اینها مسائلی است که من را عقب نگه داشته.من با آنها دوستانه رفتار می کنم اما نه خیلی صمیمی چون به هر حال آنها رقیب ما محسوب می شوند.

سوال:در چه جاهایی مرزی بین رفتار دوستانه با آنها تعیین می کنی؟

مایک پَسنییر:ما می توانیم به هم سلام کنیم ولی نمی توانیم دوستان صمیمی باشیم چون در این صورت نمی توانیم با هم مبارزه کنیم و اگر نتوانیم با هم مبارزه کنیم باید هزینه هایی بپردازیم.و اگر من نتوانم به خانه پول ببرم نمی توانم به بچه هایم غذا بدهم و مشکل این است.چون مرد تمام فکرش حمایت از خانواده اش است.

اگر شما خیلی دوستانه رفتار کنید نمی توانید مبارزۀ عالی داشته باشید.بله استثنائاتی هم وجود دارد.مثلاً اگر شما به مبارزۀ فایتر من (مورثل گِرونهارت) و آرتور کیشنکو در مسابقات K-1 MAX نگاه کنید می بینید که برای پیروزی تلاش بسیاری کردند.اما بیشتر اوقات اینگونه نیست و فایترها دوست ندارند سرسختانه با هم مبارزه کنند.آنها می گویند:"نه!او دوست من است دوست ندارم با او مبارزه کنم.من با او در فیسبوک صحبت می کنم یا با کودکش بازی کرده ام".من فایترهای بسیاری دارم.فایتر واقعی نباید نرم خو باشد باید مبارزه ای در خور تماشاگران انجام دهد.

سوال:شما با قدرت صحبت می کنید.شما به نکته ای اشاره کردید که گفتید "فایترهای بسیاری دارید"!منظور شما چند نفر است؟راجع به چه تعداد صحبت می کنید؟

مایک پَسنییر: "گوکان ساکی" که قرار است در تاریخ 12 اُکتُبر (20 مهر 92) برای کسب عنوان سنگین وزن مسابقات GLORY 12 شیکاگو مبارزه کند.او در تمرینات عالی بوده و سخت تمرین می کند.فکر می کنم شانس پیروزی او بسیار است.دو فایتر از سه فایتری که ممکن است با آنها رو به رو شود را قبلاً با ناک اوت شکست داده (منظور دانیل گیتا و اَندرسون برادُک سیلوا است).اولین مبارزۀ او در نیمه نهایی با ریکو وِرهووِن است.ریکو فردی است که بسیاری هنوز او را نشناخته اند اما او بسیار خطرناک است.زمانی که او 15 سال داشت مایل بودم با او قرار داد ببندم اما در نهایت او به سمت دنیس کراویل رفت و هم اکنون ما رو در روی یکدیگر قرار گرفتیم.او اخیراً بسیار پیشرفت داشته اما فکر نمی کنم هنوز در حد و اندازه های ساکی باشد.و در کنار آلیستر نیز من "بَدر هَری" را دارم که قرار است در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان 92) با اَلِکسی ایگناشوف مبارزه کند.و در همان زمان "مِلوین مَنهوف" را دارم که باید با "ضابط صمدوف" مبارزه کند.همچنین "ساهاک پارپاریان" که قرار بود در GLORY 10 مبارزه کند که به دلیل شکستگی صورت نتوانست به این مسابقات برسد و احتمالاً در تورنومنتی یک یا دو ماه دیگر شرکت کند.کنار اینها "آرتور کیشنکو" را دارم که به زودی در آلمان مبارزه خواهد داشت و البته "مورثل گِرونهارت".و جدا از اینها "دایُن اِستیرینگ" که در ماه اُکتبر در روسیه مبارزه خواهد داشت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com